Thursday, 04 June, 2020

Strong 6.1-magnitude quake jolts eastern Indonesia AFP On Mar 24,


جارکارہ: اقوام متحدہ کے ماہرین ماہرین نے بتایا کہ یکجا 6.1 شدت زلزلہ مشرق وسطی انڈونیشیا میں شمال مالکو صوبے کے ساحل سے ہٹ گیا تھا، لیکن سونامی انتباہ جاری نہیں کی گئی.

امریکی جیوولوجی سروے کے مطابق، زلزلہ 37 کلو میٹر کی گہرائی میں ساحل کے ساحل کے دارالحکومت شمال مغرب کے 150 کلومیٹر (92 میل) تھا.

ایک مقامی نے کہا کہ زلزلہ ٹرنیٹ میں محسوس کیا گیا تھا لیکن رہائشیوں کو ناپسندی کا سامنا کرنا پڑا تھا.

ٹرنیٹ کے رہائشی بولڈی نگنانٹو نے اے ایف پی کو بتایا کہ “میں ٹی وی دیکھ رہا تھا جب زلزلہ اچانک واقع ہوا جب جتنا کافی طاقتور تھی لیکن شکر گزار تھا کہ وہ فوری طور پر نہیں تھا.

حکام اب بھی زلزلے کے اثرات کا جائزہ لے رہے ہیں لیکن ہلاکتوں کی کوئی فوری رپورٹ نہیں تھی.

اندونیزیا کے موسمیاتی ایجنسی بی کے ایم جی کے زلزلے اور سونامی ڈویژن کے سربراہ رحمت ٹریوننو نے کہا کہ “ہم اب بھی یہ دیکھتے ہیں کہ کوئی نقصان پہنچا ہے یا نہیں.”

انڈونیشیا نے “بحر کی آگ”، جہاں ٹیکٹونک پلیٹیں ٹنڈوڈ پر اپنی پوزیشن کی وجہ سے اکثر زلزلے اور آتش فشاں سرگرمیوں کا تجربہ کیا ہے.

گزشتہ ستمبر ستمبر میں سوولواسی جزیرے پر 7.5 سے زائد شدت پسند زلزلہ اور پلاو میں بعد میں سونامی نے 200 سے زیادہ لاپتہ قرار دیا.

باکسنگ کے دن، 26 دسمبر، 2004، ایک 9.1 شدت زلزلے نے صوب صوبہ کو مارا جس نے سونامی کی وجہ سے انڈونیشیا میں 170،000 سے زائد افراد ہلاک

0 comments on “Strong 6.1-magnitude quake jolts eastern Indonesia AFP On Mar 24,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *