Thursday, 04 June, 2020

US on edge for Russia probe findings on Trump


ٹرمپ پر روس کے تحقیقاتی نتائج کے لئے امریکہ پر کنارے
اے ایف پی 24 مارچ 2019 کو

ڈونالڈ ٹرمپ روسی م

داخلت کی تحقیقات کرتے ہیں

واشنگٹن: امریکی عوام اور واشنگٹن کی گہری تقسیم شدہ سیاسی طبقے اتوار کو ایک اور دن کا سامنا کرنا پڑا جب تک کہ روسی مداخلت کی تحقیقات کے اہم نتائج سنگین غلط استعمال میں صدر ڈونلڈ ٹمپ کا اہم کردار ادا کرے.

خصوصی وکیل رابرٹ مولر نے جمعہ کو اپنے 22 ماہ کی تحقیقاتی تحقیقات پر خفیہ حتمی رپورٹ پیش کی اور اس کے بعد اٹارنی جنرل بل بار نے اس دستاویز کا مطالعہ کررہا ہے، جسے کانگریس کے لئے خلاصہ لازمی ہے.

امریکی ذرائع ابلاغ کے مطابق، جسٹس ڈیپارٹمنٹ نے قانون سازوں کو بتایا کہ بارش ہفتے کے اختتام پر متوقع “پرنسپل نتائج” کا ایک خاکہ نہیں بھیجے گا.

اس نے امریکی عوام کو ابھی تک اندھیرے میں چھوڑ دیا ہے کہ Mueller نے روس کے صدر کے تعلقات اور انصاف کی رکاوٹ کے الزامات کے بارے میں انکشاف کیا.

ٹیمر، جو ہفتے کے آخر میں اپنے پام بیچ، فلوریڈا میر-ایک-لگو رہائش گاہ پر خرچ کر رہے تھے، دو سال خرچ کرنے کے بعد اس پر خصوصی مشیر رابرٹ مویلر کی تحقیقات غیر قانونی ڈائن کی شکار کی بار بار لیبل لگانے کے بعد خاموش رہے.

وائٹ ہاؤس کے ترجمان ہگن گلی نے صبح صبح گولفنگ کے بعد اس بات کی تصدیق کی کہ وہ ابھی تک رپورٹ کو نہیں دیکھ چکے ہیں یا اس کے نتائج پر آگاہی کی گئی ہیں.

پوچھا کہ صدر کیسے محسوس کرتے تھے، گلی نے جواب دیا: “وہ اچھا ہے.”

دریں اثنا، کانگریس میں ڈیموکریٹٹس، جن میں سے بہت سے صدارتی امتیاز کی حمایت کرنے کے ثبوت کی امید کر رہے ہیں، اس بات کو یقینی بنانے کے لئے سخت زور دیا کہ رپورٹ کی مکمل مواد کو عوامی بنایا جائے، اور ٹرمپ مقرر کردہ بارر کی طرف سے تیار نہ صرف ایک خلاصہ.

سابق جسٹس کے سابق عہدیداروں نیلال کٹلیل نے جو خصوصی مشورے کے قوانین کو تیار کیا، نے کہا کہ بیر نے Mueller کی رپورٹ خفیہ رکھنے کے لئے کوئی عذر نہیں تھا.

کوئی نیا الزام نہیں
کٹوری نے واشنگٹن پوسٹ رائے ٹکڑا میں کہا کہ “بالکل قانون یا قواعد و ضوابط میں کچھ بھی نہیں عوام کو روکنے سے روکتا ہے.”

خفیہ رپورٹ جمعہ کو جمعہ کو بکر کو اس اعلان کے ساتھ دیا گیا تھا کہ کوئی نیا الزام نہیں لگایا گیا تھا.

اس نے وائٹ ہاؤس سے امدادی امداد کی، جہاں ٹرمپ کے خاندان کے – ڈان جے. آر اور بنو جی خاص طور پر جیرڈ کوشنر – ان تحقیقات کے ممکنہ اہداف سے خوفزد کیا گیا تھا.

خود کو ٹراپ کے لئے، موئیلر کو جسٹس ڈپارٹمنٹ کی پالیسی کو صدر سے منسوب کرنے سے روک دیا گیا تھا.

لیکن ان کی رپورٹ ابھی تک ٹراپ کی طرف سے مجرمانہ رویے کی وضاحت کی جا سکتی ہے جس میں ایک امتیازی کوشش کی بنیاد ہوسکتی ہے.

74 سالہ جنگی مجرمانہ پراسیکیوٹر اور ایف بی آئی کے سابق سابق سربراہ Mueller نے تحقیقات کی ہے کہ آیا ٹومپ کے مہم کے نتائج 2016 کے انتخابات کو چھوڑنے کے لئے روسیوں کے ساتھ جھگڑے ہوئے ہیں.

اس کے علاوہ، انہوں نے مطالعہ کیا کہ آیا ٹریپ کے اقدامات، جن میں ایف بی آئی کے ڈائریکٹر جیمز کامی کی فائرنگ سے 2017 ء شامل تھے، عدالتی طور پر مجرمانہ رکاوٹ کی وجہ سے.

تحقیق کے اختتام پر، انہیں باررا ایک خفیہ رپورٹ تیار کرنے کی ضرورت تھی جس نے وضاحت کی کہ وہ تحقیقات کے مضامین کا الزام لگانے کا الزام کیوں نہیں دیتے.

باررا کانگریس کے لئے رپورٹ کا خلاصہ لازمی ہے.

انہوں نے جمعہ کو کانگریس کے رہنماؤں کو ایک خط میں کہا کہ وہ “ممکنہ طور پر زیادہ شفافیت کا عزم رکھتے ہیں.”

تاہم، ایگزیکٹو یونیورسٹی پروفیسر یونیورسٹی اینڈریو کوان نے کہا، “خصوصی مشورے کے قواعد و ضوابط” کے بارے میں بہت سی صوابدیدی بکر دے.

کوان کو خبردار کیا گیا ہے کہ “حوصلہ افزا مواد کی انتخابی رہائی کے لے جانے کے قابل امکان ہے.”

34 پہلے ہی چارج کیا گیا تھا
تجزیہ کاروں نے کسی بھی نتائج تک پہنچنے کے بارے میں احتیاط سے خبردار کیا، کہ اس رپورٹ کی شکل یا لمبائی کے بارے میں ابھی تک کچھ نہیں معلوم ہے.

واشنگٹن کے قانونی تجزیہ کار کے ایک ممتاز بنامین وٹٹس نے قانون ساز ویب سائٹ پر لکھا، “صدر اس پر شیمپین کی کارکنوں کو پوپ کرنے سے پہلے اور فتح میں ٹویٹ کرنے سے پہلے انتظار کرنا چاہئے.”

ملر نے تحقیقات کے دوران 34 افراد کو الزام عائد کیا، ان میں چھ چھ ٹمپ اکٹھے شامل ہیں جن میں سابق سابق قومی سلامتی کے مشیر مائک فلن، ان کے سابقہ ​​ذاتی وکیل مائیکل کوہن، اور مہم مہم کے صدر پال مینھنف سمیت شامل ہیں.

چھ میں سے پانچ نے ان کے خلاف الزامات پر مجرم قرار دیا ہے.

ان مقدمات میں عدالت نے ڈیموکریٹ ہیلیری کلنٹن کے خلاف ٹراپ کے حق میں انتخابات کو تبدیل کرنے کے لئے ہیکنگ اور سماجی میڈیا کی ہراساں کرنے کے ذریعہ ایک ہم آہنگی روسی کوشش کی وسیع تصویر کی.

تحقیقات نے مہم اور روسیوں کے درمیان بہت سے رابطے کا اظہار کیا ہے، ٹیم کے ارکان کے ساتھ کلینٹن پر گندگی حاصل کرنے کے بارے میں تیزی سے روس سے گفتگو کرتے ہوئے.

باررا کے اعلان کے کچھ گھنٹے پہلے، ٹرم نے اس الزام کو بار بار بار بار بار بار بار تحقیق کی کہ پوری تحقیقات نے معافی کی تھی اور ان کی تحقیقات کے لئے مویلر کے اسناد سے سوال کیا.

لیکن Mueller، 12 سال کے لئے ایف بی آئی کے ڈائریکٹر تھے، ڈیموکریٹس اور ریپبلکنز کا ایک ہی براہ راست شوٹنگ، نظم و ضبط اور منصفانہ تحقیقاتی کے طور پر ایک دوسرے کے احترام اور حمایت ہے.

0 comments on “US on edge for Russia probe findings on Trump

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *